dinsdag 24 januari 2012

Half goed nieuws

De decenialang verketterde Horeca Overlast Telefoon (HOT) blijkt na heel lang aandringen in talloze vergaderingen met diverse betrokkenen nu dan toch eindelijk te zijn aangepakt! Half dan.


Want je kunt tegenwoordig bij een klacht kiezen voor een telefonische of emailbevestiging en dat blijkt inderdaad te werken. Vooral de emailbevestiging is natuurlijk goed ter dossiervorming over langdurig aanhoudende of herhaald terugkerende overlast.

Waarom dan half? In de bevestigingsemail staat: "Het streven is uw melding binnen twee werkdagen te behandelen", en dat moeten we dan maar aannemen, want van enige terugkoppeling is helaas nog steeds geen sprake. Ook actieve navraag blijkt nog altijd een vage reis van onwetend kastje naar domme muur.

We hopen dat de tweede en ultieme stap van de verbetering sneller zal worden gerealiseerd dan de eerste stap. Kom op Jeanine (van Pixteren), je kan het!

PS Het HOT-nummer is: 020 421 45 67, maar het kan ook via online formulier: https://formulieren.amsterdam.nl/tripleforms/loketAmsterdam/default.aspx?scenarioid=scMeldingOpenbareRuimteStadsbreed&environmentid=evAmsterdam (en dan op 'Volgende stap' klikken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten