donderdag 17 december 2009

Van het kastje naar de muur

Vanochtend werd ik door de politie gebeld.  De meneer zei dat het steeds vaker voorkomt dat mensen die 0204214567 bellen doorgeschakelt worden met de politie ipv met de Horeca Overlastlijn.  

Hij stuurde me naar 'bouw en wonen' en die verbonden me weer door met 'Milieu & Bouwtoezicht'.  Die wilde mijn klacht niet in behandeling nemen en vroeg of ik met de Horeca Overlastlijn wilkde bellen.  Ik heb het net geprobreerd en kreeg de politie amsterdam aan de lijn!  Die verbonden me door met de afdeling 'bouw en wonen' (gemeente), en vervolgens werd ik weer doorvorbonden met de milieu en bouwtoezicht. 

Mijn klacht van afgelopen maandag stond wel geregistreerd (via Internet) en mijn klacht over Meander (muziek van binnendoor) staat geregistreerd.

Ik laat het hier bij, het kost echt te veel tijd!

1 opmerking:

  1. Dit moet echt met spoed bij de gemeentelijke instellingen, verantwoordelijken en politiek gemeld en behandeld worden!

    BeantwoordenVerwijderen